Letovice. Noční cyklostezka.

6. srpna 2015 v 11:21 | Linda Mamerria |  Zápisník
Od mého putování na Hostýnské vrchy uběhly dva týdny a mně se za tu dobu stihlo nakupit jen pár zážitků, se kterými bych se s vámi chtěla podělit.
------------
Hned na začátku měsíce jsem byla navštívit nádherné město Letovice a byl to opravdu relaxačně strávený víkend :-). Původní plány byly válet se na blízké přehradě, to ovšem v neděli překazilo počasí a upřímně, ani ta sobota nebyla nijak slavná. Trvalo mi dvě hodiny, než jsem se odvážila do vody. Sluníčko bylo pořád schované (a tudíž se Linduška ani nemazala a pak se divila, prečo má spálené nožky) a voda studená. Nakonec jsem se přeci jen odvázala a hupsla tam. Blbla jsem jako malá, plavala si a užívala si konečně volný víkend (normálně trčím v práci)! Zpátky na ubytování (které bylo mimochodem na tělocvičně), se jelo až ve večerních hodinách. Mezi další aktivity, které jsem za ty dva dny stihla bylo courání po městě s návštěvou zámecké zahrady, nějakým záhadným způsobem jsem se zatoulala podle všeho k cyklostezce a taktéž jsem se stihla válet u řeky a číst si. Návštěvu restaurace a obchodů nemusím snad ani jmenovat :D.

A nadcházející týden? Strávený hodně pracovně. Tím, že dělám odpolední, tak nestíhám dělat tolik věcí, kolik bych chtěla. Maximálně večer nějaká procházka do lázní, kde si vždycky natočím do láhve kyselku. V jednom volném dni jsem ale stihla navštívit spolužačku (ještě ze střední). A abych se neflákala, tak jsem těch 30 kilometrů jela na kole. Cesta tam sice byla přes poledne, ale horko jsem nepociťovala (to přišlo až ve středu). Po příjezdu jsem dostala báječný oběd a jakmile jsem se trochu zregenerovala, šly jsme na zahradu do bazénu. Boží, potřebuju taky jeden! Navečer mě má DRAHÁ (jednou ji zabiju, než zabije ona mě) kamarádka ještě vytáhla na trénink k nim do Sokola, kde jsme se pořádně zničily a v 9 už jsem zase sedala na kolo a vyrážela směr DOMŮ (dalších 30km)! Další zkouška pro moje nervy. Mé přední světlo docela umíralo, takže v některých úsecích jsem vpodstatě neviděla. Málem jsem srazila nějakého opilce na kole, dvě daněly (podle všeho, mrchy se vůbec nábaly a stály přímo uprostřed cyklostezky, nebyla by to hezká srážka) a co to vedle mě šustilo v tom poli ani raději nechci vědět. No jestli tohle všechno dělám kvůli chlapům, abych se jim vysportovaná líbila, tak to jsem magor! Ne, nemám to zapotřebí a celou cestu jsem si to uvědomovala taky (a nadávala si a hodně). Klíďo píďo jsem mohla senout na vlak, že :D. Ale je to další zážitek do mé sbírky hrůz :-).

(Zdroj: weheartit.com)
Na výlety jedině ve dvou!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.